Miről szól ez az ünnep? Szerintem arról, hogy nagy "Ü"-vel írjuk. Nekem sajnos ez most nem megy.

Nem megy, mert amivé mára ez lett, az minden, csak nem Ünnep. Nem arról szól, hogy kik és mit tettek annak idején, mit áldoztak fel, milyen eszmét éreztek maguknak. Ezekről mára semmi nem szól.

Nem teszek ki már kokárdát sem évek óta, miközben MAGYAR vagyok. Nem, mert nem Fidesz párti vagyok, ugyanis ezt ők néhány éve kisajátították. Ja, és mielőtt még sokan elhúznák a szájukat, nem azért nem teszem, mert mszp fan lennék. Mert nem vagyok az.

Annak idején, mikor a márciusi események zajlottak, a hangok, a kezek és a "vérek" egy elnyomás ellen, a szabadság mellett feszültek meg. Egy igazi harc volt, nem egy magunk által kreált, majd "jól legyőzött" ellenféllel szemben, nem egy mondvacsinált háború volt, nem pr fogás, sőt, még csak nem is kommunikációs bravúr. Harc volt, küzdelem, igazi vér folyt igazi Emberektől, egy igaz eszméért.

Én, ha lehet, ezt közvetíteném a gyermekemnek, szívesen elvinném olyan helyekre, ahol erre emlékezni lehet, mesélni lehet azokról, amiket mi erről tanultunk. Azért, hogy azt átélje, ami én gyermekkoromban. Azt mutatnám meg, hogy aznap MINDENTŐL függetlenül mindenki EGY volt, ha csak tényleg 1 napig is. Amikor mindenki MAGYARNAK érezte magát, és anélkül volt valami illatosan magasztos a levegőben, hogy igazi ünnepi családi ebéd, vagy vacsora lett volna otthon. Ezt az érzést szeretném a gyermekeimnek átadni, és nem mást. Az már csak hab a tortán, hogy gyermekként mindezt egy kommunista országban éreztem át. Pff....

Manapság azonban ezt pont egy napon nem tudom megtenni: Március 15-én.

Nem érdekelnek az ál-magasztos beszédek, melyeket ez emberek azért hallgatnak végig a helyszínen, hogy mai pártprefenciájukat kifejezzék, és várják, vagy nyak-nyújtogatva keresik a balhét.

Nem érdekel ki hogyan tette tönkre az országot az elmúlt 2 vagy 8 vagy akárhány évre.

Nem érdekel, hogy aznap este melyik tévé játszik "szimpatikus" amerikai családi komédiát.

Nem érdekel, hogy utána 2 hétig mindenki magának vindikálja majd az ünnepet, számokat durrogtatva.

Az érdekel, hogy a fiam valahogy megértse, mit is jelentett anno ez a magyar népnek.

Az érdekel, hogy a fiam ilyen napok miatt érezze azt át, hogy ő a hazájában elsősorban ember legyen tiszta értékekkel, majd ezt követően magyar, majd ezután európai gondolkodású, majd ha meg még marad kedve, akkor legyen párt-preferenciája.

Mert ez manapság PONT FORDÍTVA van.

Ebből pedig köszönöm, nem kérek!

U.

 

Szerző: usual man  2012.03.13. 08:41 370 komment · 12 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://forditogep.blog.hu/api/trackback/id/tr694313529

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Te kitől nem vennéd át a Kossuth-díjat? 2012.03.15. 08:43:48

Az amúgy kedves dalos ember kijelentette, hogy a Kossuth-díjat olyan személytől vehette át, akitől szívesen átvette. Vagyis Gyurcsány Ferenc, mint átadó, szóba sem jöhetett volna, tőle bizony nem vette volna át a díjat. Világos beszéd: ezentúl a díjazo...

Trackback: Polgári liberális pártot Magyarországnak! 2012.03.14. 22:18:16

Magyarország mélyponton van szinte minden létező szempontból. Ez ma már olyan közhely, hogy teljesen fölösleges bizonygatni, rágódni rajta, megbotránkozni egy esetleges újabb gyalázatos híren, eseményen. De mi a megoldás? Hiszen az, ahogyan ma ez az or...

Trackback: Kétezer lengyel statiszta-tüntetőt hozat a kormány március 15-re 2012.03.14. 16:55:53

Az Orbán-kormány Lengyelországból importál kormánypárti tüntetőket a március 15-i állami ünnepségekre. A jelentkezők utaztatását a Gazeta Polska szervezi, felhívásában különvonatról, olcsó szállásról és jelképes összegű költségekről ír, a tüntetések sz...

Trackback: Tűzzünk ánuszrózsát minden fideszes gomblyukába! 2012.03.14. 16:55:22

Csatlakozz a Patrióta Európa Mozgalom felhívásához! Tűzz virágot minden fidesz-fan gomblyukába! Ha szeretnél júdáspénz, útilapu, kokárdavirág, csuporka, orbáncfű, szóvirág és Virág elvtárs motívumokkal díszített kitűzőket, töltsd le ingyen a blogomról!...

Trackback: Hogyan szedjen be még több pénzt a kormány? 2012.03.14. 16:52:52

Vegye rá a szimpatizánsait, a szavazóbázisát és a holdudvarát, hogy ne csak tüntetésekkel támogassák a kormányt, hanem nyúljanak a pénztárcájukba és adakozzanak! Jelenleg ugyanis úgy tűnik, hogy a szimpatizánsok, a szavazóbázis és a holdudvar csak addi...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.03.14. 16:51:58

Orbán szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegmanipuláció trükkjeit is ügyesen alkalmazza, ám mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett. Mihez ért az ELTE-n huszonnégy év...

Trackback: Miért kell mégis kimenni tüntetni? 2012.03.14. 16:48:20

Orbán Viktor vérszemet kapott, vérszemet fog kapni, és egyre nagyobb őrültségeket fog elkövetni. És ha rápirítana az ellenzék egy háromszázezres tüntetéssel, akkor nem mondom, hogy lemondana, de azért biztosan megfékezné egy pár további nagy baromság ...

Trackback: Holnap Március 15. 2012.03.14. 16:31:22

Holnap Március 15. Ünnepelni kéne, de...Kormánypárti és kormányellenes tüntetések. Jönnek Lengyelországból és Franciaországból is a megmozdulásokra. Örülök, hogy külföldi állampolgárok szükségét érzik a magyarság mellé állni. Bizonyos bátorság kell hoz...

Trackback: Hazafiasságból jeles 2012.03.14. 15:37:42

Az új NAT lassan az igazi menzai zöldségleveshez hasonlít: "mindent bele!" Eddig is csak kapkodtuk a fejünket, mire van szüksége a gyermekeinknek (és miről maradtunk mi le): erkölcstanra, hazafiasságra és demokrácianevelésre, a családi életre, méd...

Trackback: Miért nem megyek tüntetni március 15-én? 2012.03.14. 14:44:09

Volt egy ünnep, ami a tavaszt, a békét és a szabadságot köszöntötte. Emlékszik még rá valaki?...

Trackback: Békemenet 2 avagy A januári ifjak visszatérnek 2012.03.14. 13:55:00

A FIDESZ januárban közösségi élményt kínált, összejött neki. Hogy mennyien jöttek vagy nem jöttek valóban önként és örömmel hazát menteni és mennyi buszt és narancsos statisztát, pláne mennyi pénzből rendeltek meg az első körben, azt nem tudom és nem i...

Trackback: Békemenet 2 avagy A januári ifjak visszatérnek 2012.03.14. 13:54:36

A FIDESZ januárban közösségi élményt kínált, összejött neki. Hogy mennyien jöttek vagy nem jöttek valóban önként és örömmel hazát menteni és mennyi buszt és narancsos statisztát, pláne mennyi pénzből rendeltek meg az első körben, azt nem tudom és nem i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neeel Armstrong 2012.03.14. 22:43:32

@nósumifan:

Vicces gyerek vagy, bizonyára mástól is elviseled a tréfát.

Azt kívánom neked, hogy anyádat szopd le a Kozma utcai ravatalon, miközben cigányok basszák szájba a nővéredet és közben jót mulatnak.

Egyébként hamarosan a polisi pofátokra fagy a vigyor, amikor megint indul veletek a vonat. De ezúttal nem jöttök vissza.:)

Neeel Armstrong 2012.03.14. 22:49:15

@TrueY:

Te azért nem teszed föl a nemzeti színű kokárdát, mert tetves hazátlan biboldó vagy.

Mindenki kokárdát hord március 15-én, aki magyar. Te nyugodtan tűzz föl egy sárga csillagot vagy egy Dávid-csillagot, ez egy szabad ország.

Lehet ugatni, óbégatni, metélt hiénák, de itt kormányozni többet soha nem fogtok.:)

Ja, és a sivatagban virágcsokorral várnak a palesztinok, akiktől eloroztátok a hazájukat.

Értesíts, ha indul veled a vonat, kimennék integetni.:)

2012.03.14. 22:50:11

En nem akarok senkinek beszolni, de ma egy barati beszelgetes folyaman egy ismerosom megjegyezte. Aki marc 15-n kivul kokardat visel, az olyan, mintha onkent tenne magara a sarga csillagot.
Nem ertem, es soha nem ertettem, hogy miert kell a masik kepebe vagni, hogy kivel van. Itt a baj. Ha valaki azzal mutatja meg, hogy o magyar, hogy kokardat hord (nemzeti unnepunkon kivul) az hulye. Ennyi.
Nem, nem teszek ki kokardat. Es ma szivem szerint a nem iskolas koru emberektol megkerdeztem volna, hogy ok miert hordjak.... En nem fogom. Sem csillagot, sem cimert. Az en magyarsagom a veremben van, az en trikolorom nem lehet kirakni gallerra, kabatra. az bennem van.

Intizar 2012.03.14. 22:52:28

Én mindig kitettem ugyan a kokárdát (már az átkosban is), de akkor kezdtem ezt különleges kötelességemnek tekinteni, amikor szívem Orbánkámék megpróbálták a saját (akkor ellenzéki) mozgalmuk speciális jelvényévé tenni.
Megjegyzem, hasonlóképpen jártak el sok érdemes szóval is. Először a "nemzeti" lett egyenlővé az orbánistával. Aztán a "polgár", aztán a "magyar", aztán az "ember". Közben valahogy beszivárgott ugyanoda a "keresztény" és az "érték" szó is.
A magam részéről gyakorló római katolikus volnék, de mikor ezeket a szavakat egy olyan mentalitás föltámasztására próbálják kihasználni, amely már a harmincas években is szégyenletesen anakronisztikus és erkölcstelen volt, akkor tényleg nem tudom, hová forduljak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.03.14. 22:59:49

@Mi a Mano:
Majd nézd meg azért a millásokat, Gyurcsányékat.

Nagy geci ez a Gyurcsány, de kokárdát még ők is hordanak.

ork1234 2012.03.14. 23:07:12

a sok észkombájnnak elmondom, hogy nincs bal és jobboldal, csak fent és lent.
ti lent vagytok, a kupolás kunyhóban trónoló nemesek meg fent

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.14. 23:15:53

@ork1234: egyetertek, szavazni jaro magyarnal hulyebb allat nem jart meg a foldon

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.14. 23:19:33

@NeeeI Armstrong: dogolj meg te hazaarulo naci, szalasival az elen eladtatok a hazat, olyanoknak, akik a magyart alsobbrendunek tartottak. ja, mi magyarok nem zsidozunk, mert baratsagos, befogado nep vagyunk, te hazatlan fereg.

Májkül 2012.03.14. 23:44:45

Gratulálok! Szép, március tizenötödikéhez méltó magvas gondolatok.

nósumifan 2012.03.14. 23:47:32

@Neeel Armstrong: Nyomjad F@SZFEJ, nyomjad!
Egész szép kis Internacionálét hoztál itt össze! Dúdolni azért szoktad, ugye?

A gyógyszert azért ne feledd, mielőtt agyvérzést kapsz. Bár ez agy nélkül kicsit nehéz lesz.

BESZOPTAD F@SZFEJ, ez van...

Mint a macis viccben (tudod, ahol a medve mindig leszopatja a lövést elcsesző vadászt): "Hallod-e te vadász! Te nem is vadászni jársz ide..."

Valld be nyugodtan, te is így vagy ezzel. Még élvezed is! Nem kicsit, nagyon!!!
:-)))

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.15. 00:00:13

Szépen beszélt, kedves U.
Bár minden lakos hasonlóan nevelné gyermekét. Nem pedig a magyarok meglopására és kiirtására törekednének, kendőzetlenül, pofátlanul és főleg büntetlenül.

Vincenzo90 2012.03.15. 00:01:52

Nezeti jelképet nem lehet "kisajátítani". Nettó ostobaság ilyet leírni.

Neeel Armstrong 2012.03.15. 00:13:57

Az összes tetves zsidónak, komcsinak, libsi hiénának: óbégassatok, metélt korcsok, génhibáns mutánsok, kilincs orrú félmajmok.

Itt többet nem lesz komcsi uralom, sem zsidó terror. Ez itt Magyarország, és az is marad.

Akinek ez nem teszik, váltsa meg a helyjegyét a marhavagonba.:)

Neeel Armstrong 2012.03.15. 00:25:23

@nósumifan:

Szar lehet neked, ha ennyi örömet ad az élet, gettóhernyó.

Látlak magam előtt, pattanásos zsidó, ahogy a meleg oldalakra húzogatod a 4 centis metélt pöcsödet, közben a tetvek hintáznak a göndör pajeszodon.

Gyűlölködő, bosszúszomjas kis buzi vagy, semmi egyéb. Úgy is kezellek, mint egy turhát az utcán. Az ilyet az ember átlépi.

Itt óbégathatsz névtelenül, a való életben egy frusztrált, sikertelen kis köcsög vagy, aki még azért is fizet, hogy leszophasson egy keresztény faszt.

Hulladék népség vagytok, utál és megvet benneteket a Föld minden lakója, hazátlan korcsok. Pár év még, és végleg ki lesztek törölve Európából.

Akkor a polísi kampós pofádra fagy majd a vigyor, büdös biboldó.:)

septem 2012.03.15. 00:36:12

ez kb. a depeses vs. rokker színvonal. igazi hülye aki, akit az foglalkoztat, hogy ki visel, vagy sem kokárdát.
magánügy.
ezen őrjöngeni, meg idióta önvallomásokat tenni itt, hogy azért nem mer a fidesz egyszer, és azóta nem lehetek magyar, brühühü... szóval, k. nagy balekség. jóccakát!

tovabb a jezsovi uton 2012.03.15. 00:57:38

töröljétek ki a kokárdával demjén rózsi seggét buzi szar jobberek, meg csoresz sándorét, éljen a hős rebisz!!!!

MarbleC 2012.03.15. 01:10:15

Drágáim!

Teljesen egyet értek a poszt íróval.
"nemzeti ünnepeinket" kb. 10 éve külföldön tőltöm, mert nem érdekel a politikai marakodás kis országunkban. Olyan országot szeretnék, ahol az emberek 2/3-a nem tudja ki a miniszterelnök, mert akkor mindenkinek rendes, nyugodt élete van.

Én is általános iskolásként viseltem utoljára büszkén a kokárdát. Sajnos rövid a "történelmi emlékezet". Kokárda a 2002-es választások játékszere lett, azon a választásoké, amikor egy vasárnapi ébeden család tagok ugrottak egymásnak, tizen éves barátok estek egymásnak olyan pártok védelmében akik akkor és azóta sem tettek semmit értünk, magyarokért.

Még egy dolgot nem szabadna a szabadságharcunkkal kapcsolatban elfelejtenünk. Az akkori szabadságharcot egy kiegyezés követte, olyan történelmi fordulat, ami soha nem látott gazdagságot és felemelkedést hozott országunknak. Minden amire büszkék vagyunk ma, akkor épült és lett országunk, fővárosunk jelképe. Talán most is egy hasonló kiegyezésre lenne szükségünk...

Ui: Tisztelt Orbán Viktor, a Magyar Köztársaság választott miniszterelnöke! Ön a középosztály felemelkedésére tett lépései kapcsán, kérem gondoljon át egy apró, de nem jelentéktelen dolgot.
Önnek és már elfeledett társainak is el nem vitatható érdemei vannak abban, hogy 1989-ben az osztályharc Magyarországon véget ért. Kérem, hogy ezentúl csak a magyar állampolgárok boldogulásán fáradozzon és semmilyen osztályokba ne soroljon bennünket.

Tisztelettel, egy volt márciusi ifjú

csiri bá 2012.03.15. 01:48:46

index.hu/belfold/2012/03/14/lengyel_tuntetok_marcius_15/

"A felhívás szerint abban a megtiszteltetésben lehet részük, hogy közvetlenül a huszárok mögött vonulhatnak."

És az összeszedegetett lócitromokat később saját kezűleg Orbán Viktor dedikálja számukra.... :)

csiri bá 2012.03.15. 01:51:27

@Neeel Armstrong:
"Az összes tetves zsidónak, komcsinak, libsi hiénának: óbégassatok, metélt korcsok, génhibáns mutánsok, kilincs orrú félmajmok."
Te melyik vagy? :D

csiri bá 2012.03.15. 01:52:33

@NeeeI Armstrong:
"Utálom a pajeszosokat, mert ott nem simogatott a rabbi! Ezért keresztelkedtem meg, mert a papok sokkal kedvesebbek voltak! "

A pap nem simogatott, csak megcsinált többször is, ugye? :D :D

vadiúj nick 2012.03.15. 01:53:27

ÜNNEPEL A FIDESZ:

"Az összes tetves zsidónak, komcsinak, libsi hiénának: óbégassatok, metélt korcsok, génhibáns mutánsok, kilincs orrú félmajmok.

Itt többet nem lesz komcsi uralom, sem zsidó terror. Ez itt Magyarország, és az is marad.

Akinek ez nem teszik, váltsa meg a helyjegyét a marhavagonba.:)

Szar lehet neked, ha ennyi örömet ad az élet, gettóhernyó.

Látlak magam előtt, pattanásos zsidó, ahogy a meleg oldalakra húzogatod a 4 centis metélt pöcsödet, közben a tetvek hintáznak a göndör pajeszodon.

Gyűlölködő, bosszúszomjas kis buzi vagy, semmi egyéb. Úgy is kezellek, mint egy turhát az utcán. Az ilyet az ember átlépi.

Itt óbégathatsz névtelenül, a való életben egy frusztrált, sikertelen kis köcsög vagy, aki még azért is fizet, hogy leszophasson egy keresztény faszt.

Hulladék népség vagytok, utál és megvet benneteket a Föld minden lakója, hazátlan korcsok. Pár év még, és végleg ki lesztek törölve Európából.

Akkor a polísi kampós pofádra fagy majd a vigyor, büdös biboldó.:) "

vadiúj nick 2012.03.15. 01:55:37

Magasra hág az ünnepi hangulat március 15. hajnalán!

Neeel Armstrong 2012.03.15. 02:06:35

@csiri bá:

Nem bírtad ki beugatás nélkül, tetves zsidó, találva érezted magad.:)

Már miattad is megérte, metélt korcs.

Itt nem lesz többet zsidó terror, ez itt Magyarország.

mardekar 2012.03.15. 02:28:46

Azért ha jobban belegondolunk, Petőfiék és a 48-as ifjak most mind Jobbikosok lennének, vagy még radikálisabbak. Mert minden korban vannak a férget akik inkább hemperegnek a szarban és vannak azok, akik meg akarják oldani a problémákat minden áron.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.03.15. 06:33:44

@NeeeI Armstrong: Mert volt zsidó terror?!

Haynau kormányzó rendeletei?

1901, hágai magánjogi konferencián elfogadott jogi irányelvek... 1936-ban Genf utasította a magyarokat elnyomó kormányt, hogy a magyar is ember... és nem gyakorolhatnak egyáltalán sem gazdasági formában sem jogi formában elnyomást a magyarok fölött...

Ők 1939-ig húzták.. akkor rakták be a 3. generációs törvényt... de azt is csak úgy a gazdasági és esélyegyenlőségi törvénybe, mintha választhatók lettek volna a magyarok... hiszen a törvény csak azt mondta ki, hogy meg kell mérkőzniük... nem pedig azt, hogy meg kell szerezniük a szavazatok többségét a törvényhatósági helyre kerüléshez...

A közbeszerzési törvény is kicsit..elárulja, hogy itt nem volt ember a magyar... 60-40-20% való csökkentését a részesedésüknek... amikor csak 192 ezren voltak a visszacsatolt területekkel együtt is... ami még 2%-ot sem tett ki népességarányosan, de a 6%-ot előírták maguknak... holott a nemzetközi törvények alapján 0% járt volna... hiszen a kémkedést már akkor megvalósították, amikor elfogadták az állást...

Mi pedig csak úgy... átadtunk egy városrészt a felsőbbrendű fajnak... Pesten... és eltüntettük a Dunába onnan a lakás üzlet meg egyéb tulajdonosokat... őket meg oda deportálták az ingyen lakásokba...

De hogy a nyilasok teljesen akadályok nélkül tudják irtani a magyarokat... Bakiékat még ki is végeztették, hogy a csendőrség is az ő kezükbe kerüljön... de még ilyen teljesen átlátszó váddal .. hogy mi akik állítólag gyűlöltük őket... a csendőrség... mert csak ez volt Horty fennhatósága alatt.. munkaszolgálatra akarták vinni őket...

Vajon mikor állnak majd nemzetközi bíróság elé, történelem hamisításért, és az ellenünk elkövetett 150 éves holokausztért? Mert Ausba dokumentumok vannak arra, hogy már 1852-től deportálták a magyart folyamatosan...

Ezeket a tényeket, ki kell minél hamarabb vizsgáltatni független nemzetközi vizsgálóbizottsággal és felelősségre vonni a bűnösöket, elégtételt fizettetni velük... mert a bűn nem maradhat büntetlenül...

mozaic 2012.03.15. 07:02:22

Respect a postolónak. Egyetértek és magam is az ünnep ilyen kiüresedését érzem. És én sem fogok kokárdát tűzni mindaddig, amíg az ünnep ismét ünneppé nem válik. Ettől még itthon, de nem a tévé előtt ülve, vagy akár csak Pákozdra vagy a tavaszi hadjárat útvonalára kirándulva én emlékezni fogok arról, miről szól ez a nap.
Mindenkinek szép napot kívánok!

Tom Ferramenti 2012.03.15. 07:10:38

@NeeeI Armstrong: Te mekkora gyógyegér vagy! Kezdj el sportolni, néha fizess be egy kurvához, hidd el, jobban levezeti a feszültséget, mint ez a parádézás, amit itt művelsz!

Magyarvagyok_Nemturista 2012.03.15. 07:23:52

Fordítógép?!?

Nem olvasom el a kommenteket, már régóta nem blogolok, mert vagy vérnarancsos honpolgárok, vagy elnyomás alatt senyvedők, vagy vérnácik írogatnak.

Kommunikálni természetesen egyikkel sem lehet, mert mind meg van győzve arról, hogy neki, és csak neki van igaza. Szépen a maguk formájára alakítanak titeket az isteneitek, ami azért jó mert legalább nem kell gondolkozni, és jut idő szalámit venni, meg kenyeret és szart rágni.

Viszont ezzel a címmel felhúztál te szemét!!!

Azzal amit itt írogatsz, TE MAGAD ALACSONYÍTOD LE azt az ünnepet, amiről lepkehangú "de szeretném ha nem a politika" féle dolgokat akarsz mondani. Ugyanolyan vagy mint akikről itt vartyogsz, és két kézzel adod a kezükbe azt az egyetlen ünnepet ami még megmaradt nekünk, azoknak, akik nem vagyunk pártkatonái itt egyik szemétkupacnak sem.

Nem teszed ki a kokárdát? Ezzel mit gondolsz, kit büntetsz? Az Orbánt? A Gyurcsányt? A Vonát? Vagy soroljam fel az összes patkány-férget?

Nem őket bünteted te szerencsétlen, hanem azokat a hősöket bünteted, akik több mint másfél-száz éve a te értéktelen bőrödért haltak meg! Akiknek eszükbe sem jutott, hogy ezt lehetne másképp csinálni! Akik, legyenek gazdagok vagy szegények, együtt mentek a harcmezőre akkor is amikor már tudták, hogy nem győzhetnek! Mert ők képesek voltak hinni valamiben, nem úgy mint manapság egyesek, hanem szívvel és lélekkel!!!

Nem veszel kokárdát? Ne vegyél, a kurva anyád! Leszarom ha nem veszel, nem is érdemled meg, hogy viseld! De hogy másokat is erre buzdíts, arra nincsen jogod! Szégyelld magad!

Kalmár 2012.03.15. 07:28:12

@Magyarvagyok_Nemturista: Na végre egy mérsékelt hangú kritika! :)))))
Egyébként a következtetésekkel maximálisan egyetértek!

Pinka-Panka 2012.03.15. 07:47:43

Elég szánalmas dolognak tartom, hogy valaki azért ne vegye fel a kokárdát, mert azzal akár fideszesnek hiszik. Az ünnep mindig a emlékezés, ez a mostani meg nemzethez tartozást jelenti - nem másért, hanem magam hite és nemzeti hovatartozásomért veszem fel. És ezt a hülyeséget, hogy csak fideszesek, mélymagyarok veszik/vegyék fel - nos akkor ha a Demszkyéken ma a rakparton kokárda van, akkor ők is fideszesek??
Nagy a zűrzavar!

Behajtó70 2012.03.15. 07:55:58

Köszönöd, így nem?

Nos, Te pl nagyon nem érted, hogy miről is szól március 15. Mégis kritizálod azokat, akik tudni vélik.

De segítünk, azért vagyunk, hogy Te boldog legyél:

- Ez az Ünnep(!) egy forradalmi jelkép. Ez elnyomás ellen, a szabadság mellett.

- És nem csak 1848-ban volt itt elnyomás, hanem a kádári rendszer is az volt. Az 1956-os forradalom leverése, és az azt követő kommunista diktatúra.

- Amilyen kis pöcs vagy, téged bizonyára nem kergettek lovasrendőrök kardlappal márc 15-én, engem igen! Igen, a kommunista rendszerben!

- És itt a lényeg: ezek a kommunisták még ma is itt vannak, és röhögnek a pofánkba! Elloptak mindent már akkoriban, és most itt osztják az észt, kioktatnak, demokráciáról prédikálnak.

- Lehet nem hordani kokárdát. De akkor azok pártjára állsz, legalábbis nem teszel ellenük semmit. Még ennyit sem. Pedig ez nem sok.

És végül: Tisztában vagyok vele, hogy te(!) ezeket pontosan tudod, csak egyik elvtársad megkért, hogy minden fronton csökkenteni kellene a jobboldali népek felvonulási szándékát, demoralizálni mindenáron.

Így született szégyenteljes, buta és izzadtságszagú fércmunkád.

Magyarvagyok_Nemturista 2012.03.15. 08:08:05

@Behajtó70: Te is kussolj te buta féreg, ha csak felel annyit érnél mint azok akiknek a nevében beszélsz, már a föld alatt lennél! Ne kommunistázzál itt nekem március 15.-n, meg ne kardlapozzál, mert annál tovább címlapon marad ez a szar!

Ha senki nem szól hozzá előbb utóbb leveszik onnan, és nem kell majd zsidózni meg nácizni, én pedig elérem végre a célom, és nem olvassák el még többen ezt a szart!

Szóval aki nem akar egyetérteni ezzel a hülyeséggel, csak ne írjon ide egy szót sem! Így el lehet hallgattatni!

Hertelendi 2012.03.15. 08:18:52

@Pinka-Panka: Azért ha visszaolvasol, hogy milyen felemelő ünnepre számíthatunk, itt nem is a kokárdáról van már szó.

jog-ász 2012.03.15. 08:23:24

idén 10 éve hogy a fidesz elvette a kokárdát, kisajátitotta és politikai maszlagot gyártott belőle...erre az évfordulóra én pedig ugy döntöttem, hogy- az akkori nemzeti liberális márciusi ifjuság nevében, emlékére is- visszafoglaltam a kokárdát és ujra kitettem. tiz év elég volt a hülyeséből.

reálisan 2012.03.15. 08:23:27

Ravaszul megírt kis liberális poszt, vagy blog vagy mi az ördög ez. Ő nem szereti a FIDESZt, de az MSZP-seket se. Hát persze,mert librális a lelkem. A legkártékonyabb ember a földkerekén. Tudomásul kéne már venni, mégha itt az Index-en túltengenek a liberálisok, hogy ez az eszme: NEM KELL A MAGYAR EMBEREKNEK!
Ne gyertek azzal, hogy ti is magyarok vagytok. Szó sincs róla! Itt éltek épp most. Ennyi! Semmi közötök a magyar múlthoz, a jelenhez és a jövőhöz!
Tovább mennék. Szerintem sehová nem vagytok valók! Még a saját fajtátok közé sem. Hazug, képmutató, egoista, agresszív, mindenre képes szedett vedett csürhe vagytok! Igazi rákfenéi a világnak!

jog-ász 2012.03.15. 08:24:20

amugy talán jókai mór naplójában olvasható, hogy március 15-n azért volt egy kis pogrom pesten...

blacklord 2012.03.15. 08:28:17

Azon túl, hogy nekem is általában felemelő érzés volt a forradalom megünneplése gyerekkoromban és tényleg úgy érzem, hogy akkoriban nagyobb volt az egység (pl. a reformkorban úgy általában), azért vannak itt tényleg egyéb megfontolnivalók is.
Ad 1) Széchenyi és Kossuth ki nem állhatták egymást, és ennek nem voltak restek minél gyakrabban hangot is adni
Ad 2) Sok történész eleve az első VH kirobbanását, de a vereséget pláne jó részben 48-49 következményeként magyarázza. Na most ezen az áron nem biztos, hogy nem érte meg egy sokkal nagyobb állam része maradni. Pl. az országunk érdekérvényesítő képessége a német, angol, francia államéval lenne azonos súlycsoportban. Ergó fennáll a veszélye annak, hogy 48-49 megünneplésével egy olyan eseménysorozatot ünneplünk, ami nagyon komoly károkat okozott az országnak.
Ad 3) az istenített Petőfi jópár alkalommal kóstolgatja Mészáros Lázár tábornokot, az önálló magyar hadsereget megteremtő minisztert és amúgy kivételes képességű harctéri katonai parancsnokot, stb.
Szép dolog az élet, tele van NEM fekete-fehér emberekkel, ügyekkel, eseményekkel...

2012.03.15. 08:33:21

Értem a keserűséget, de azt gondolom ez nem a politikusok ünnepe. Ők próbálnak persze tőkét kovácsolni ebből is de ez nem róluk szól... szarok rájuk és a nyálas beszédekre. Mint ahogy szarok az itt hőzöngő rajongóikra is.

Kalmár 2012.03.15. 08:34:14

@jog-ász: Tényleg örörm, hogy 10 évi hülyeség után rájöttél erre.

nu pagagyí 2012.03.15. 08:37:25

Most nem beszélni kell '48-ról, hanem újra megcsinálni! A kormányt el kell kergetni!

2012.03.15. 08:45:10

Anélkül hogy támogatnám ennek a szép Ünnepnek a tönkretételét: Meg kell érteni a dolgok filozófiáját. Összerántani sok magyar embert, aki számára jelent még valamit Magyarország, és Magyarnak lenni, aki épp nem dolgozik, nem henyél, nem a számítógép mögött tesped, aki nem fordítja a fehér-rabszolgavilágban ritka vendégnek számító hosszú hétvégét arra, hogy rokont látogasson vidéken, vagy épp ügyesbajos dolgait intézze. És veszi a fáradtságot arra hogy kimenjen.

Sajnos eme jeles alkalom, abból a szempontból is jeles, hogy egyébként reménytelen lenne 100-nál több főt összetoborozni, ami szégyenletes, meg valahol érthető is. Persze hogy a politikai pártok megpróbálják a tömeget saját sikerként értékelni, ill. saját malmukra hajtani a vizet.

A posztolónak pedig üzenem, nincs sehol szabályokba öntve, hogy ezt a napot tilos hatalom megdöntése ellen felhasználni. Hamár hétköznap nem megy.
Bár a táblalóbáláson nem fog sosem átbillenni, ez az européer beszari társadalom, de legalább annyit biztosan leszűrhetünk, hogy sokan elégedetlednek, és ha semmi másban nem is, de ebben az egyben egyetértünk.

Amiért én nem megyek el: szörnyűnek találom, hogy a tömeg megosztott, és a relative nagy tömeg magát gyengíti. Majdha egyetértünk abban, hogy lámpavasra kell akasztani kivétel nélkül az összes rohadékot akik ide züllesztették az országot, ott leszek.

nu pagagyí 2012.03.15. 08:53:31

@reálisan: Neked nem kell szabadság, ketrechez szoktál, ahol nem kell kapirgálni, löknek mindig kendermagot. Persze a konyhában már fenik a kést, de a jövővel nem foglalkozol. Még mindig apádat, a nagyfaszú kakast csodálod és azt hiszed csak Te maradtál egyetlen utódja, a vérvonal.

Komolyra fordítva, 1848 a liberálisok nagy napja. Nem egy konzervatív, körösztyén ünnep. A szabadelvű gondolkodás egyik magyarországi csúcspontja, amely a milleniumi időkig kitartott, rengeteg értéket létrehozva. A francia forradalom szabadságeszményei ekkor gyökeresedtek meg nálunk, igaz itt elmaradt az a pont, hogy a nép elküldi a sunyiba a történelmi uralkodóosztályt. Ennek oka, hogy megszállt ország voltunk, az uralkodóosztály nemzeti része részt vett a megszállók és saját árulói elleni küzdelemben.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.03.15. 08:55:18

igazából a reformkor, majd 1848/49 is tele volt párpreferenciai ellentétekkel, irányzatok összecsapásával, szóval ez nem újdonság.
Az meg, hogy azért nem teszed ki a kokárdát, mert nem vagy Fideszes... Nemtudom, én pont ugyanezen okból, dafke a lehető legnagyobb kokárdát teszem ki :)

val 2012.03.15. 09:02:57

"Nem teszek ki már kokárdát sem évek óta, miközben MAGYAR vagyok. Nem, mert nem Fidesz párti vagyok, ugyanis ezt ők néhány éve kisajátították."

Egy paranoiás h***e vagy, aki ráadásul gyűlölködő is. És mindenbe belekeveri a politikát.

no successful 2012.03.15. 09:03:16

Fasza. Március 15öt, egy jó kiadós kis zsidózással ünneplitek. Röhejes.

A posztírónak meg üzenem, lehet hogy nem érdeklik a napi politikai aktualitások, de március 15-nek is meg vannak a tanulságai, amelyek adaptálhatók a mai állapotokra is.
Ezért érzi mindkét politikai oldal, hogy aktualizálni kell. és mi ezzel a gond ?

nósumifan 2012.03.15. 09:05:37

@Neeel Armstrong: olyan édes vagy, cukipofa! :-)

ob.szerver 2012.03.15. 09:05:55

Tulajdonképpen mit is ünneplünk ma?

Azt, hogy az 1848 mácius 15-i randalírozók megakadályozták, hogy ma egy 40e dolláros GDP-vel rendelkező, demokratikus elkötelezettségű, européer, munkaszerető, pedáns, a mienknél nagyságrendekkel magasabb morális nívóval rendelkező országban éljünk. Ahol a nácik marginális szereplők, a köztársasági elnök nem egy silány bohóc, amelyik nem Európa szégyene, és amely minden lehetőséget biztosít a polgárainak, hogy normálisan, nyugodtan, elégedetten, egzisztenciális és fizikai biztonságban éljék a mindennapjaikat.

Ha erre vágytatok, akkor ünnepeljetek csak.

msnick 2012.03.15. 09:06:17

usual man, úgy ünnepelsz, ahogy akarsz, meg van engedve.

Tita nick 2012.03.15. 09:09:28

Atyagatya! Összemosni a mai politikát és '48 ünnepét. Nem hordasz kokárdát már évek óta, pedig.... nagyongyagyi.

sedi 2012.03.15. 09:11:05

"Nem teszek ki már kokárdát sem évek óta, miközben MAGYAR vagyok."
FYKI Magyar nem attól leszel, hogy csupa nagybetűvel leírod magadról.

"Az érdekel, hogy a fiam valahogy megértse, mit is jelentett anno ez a magyar népnek."
És azt, hogy mit jelentett ez anno csak te tudhatod?

"Nem érdekel ki hogyan tette tönkre az országot az elmúlt 2 vagy 8 vagy akárhány évre."
Ezt hallottuk a komcsiktól 90-ben és ugyanezt hallhatjuk a bűnözőktől is: "borítsunk fátylat a múltra"

"Ezt az érzést szeretném a gyermekeimnek átadni, és nem mást. Az már csak hab a tortán, hogy gyermekként mindezt egy kommunista országban éreztem át."
Ok, nincs is több kérdésem.

stim 2012.03.15. 09:11:25

Olvasva a kommenteket azt kell, hogy mondjam a fegyelmezettség, az önuralom és a másiknak a tisztelet megadása azok nagyon fontos emberi erények.

Persze csak az tud másokat tisztelni aki magát is tiszteli.

Minden fájó fejű honfitársamnak kellemes ünnepet kívánok!

lima31 2012.03.15. 09:11:31

"halottak vezetnek itt riadt kis élőket"

Erről is ennyit....kb

nósumifan 2012.03.15. 09:14:12

@Neeel Armstrong:
Megvan! Rájöttem, vazze!
Te egy régi vasutas család s(z)arja vagy, Ignác!
Ezért nem tudsz elszakadni a vonatoktól! Kérj meg valakit, fizessen be egy Intercityre, ha ettől élvezel...

"Hogyha elindul a vonat, a szívem majdnem megszakad..."

Jut eszembe: ez a Rózsi-gyerek, ez nem egy pajeszos biboldó? Ti meg kitüntettétek?
Huvazze... Fejek fognak hullani...

Meg a könnyeim a röhögéstől - rajtad, te vadbarom!

Na loholjál tüntetni, mert nélkületek már olyan üresek lennének ezek az ünnepek!
Ugass, csaholj, mint a veszett kutyák...
De csak falkában!!! Ahogy szoktátok...

papaci 2012.03.15. 09:16:35

Na, az ilyen gyűlölködések miatt hagytam ott Magyarországot egy éve, 45 évesen, három gyerekkel, újrakezdve mindent Londonban.

burakefendi 2012.03.15. 09:16:59

1848-ban még voltak igazi államférfiak magyarországon. talán, mert a politikacsinálás társadalmi státuszhoz kötődött, és nem hataloméhes politikai vállalkozók által volt kisajátítva. így nagyobb eséllyel jutott valaki az alsó vagy felsőházba, aki a hazája ügyét igazán a szívén viselte... a forradalom, nyilván nem megvoltak a maga belső feszültségei, de egy egységes magyar identitás és értékrend szimbóluma. ma viszont pont az ellenkezője a helyzet: az ünnep a megosztottság, a magyar nemzet identitás és értékválságának a szimbóluma. nem az a kérdés, jó-e magyarnak lenni, hanem hogy jó-e kormánypártinak vagy ellenzékinek lenni március 15-én. na meg a zsidók... egészséges identitású nemzetben ez nem így lenne

Fragola 2012.03.15. 09:21:09

Mindenki jobban járt volna, ha marad a monarchia.

2002 2012.03.15. 09:22:19

Haha, Neel Armstrong eddig csak a hírcsárdán röhögtetett hozzászólókat, de ez itt mindent visz :D

Vahakomb 2012.03.15. 09:30:32

Március 15-én emlékezzünk azokról, akik akkor a szabadságért küzdöttek! És kérek mindenkit, még ha elvetemült gyurcsányista is, viselje a kokárdát! Legalább M.o-n! A szlovák, szerb és román elnyomás alatt élő magyarok hadd lássák, hogy van még magyar föld, ahol félelem nélkül lehet magyar kokárdát viselni!

A kokárda nem FIDESZ szimbóluma. A magyar zászló sem az. Miért fogják kezükbe mégis utálkozva a gyurcsanyisták ezeket a dolgokat? S miért néznek gyilkos szemmel a szomszédjukra, ha az kokárdát visel?

Hogyhogy más nemzet büszke tud lenni magára!? Csak pont a magyarság köpködi le magát állandóan, s nyalizik mindenki másnak!?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.03.15. 09:35:49

@Vahakomb:
Ennek az az oka, hogy a Gyurcsanyisták Orbán fóbiások.
Csoda hogy még beszélnek egyáltalán magyarul, hisz Orbán is ezen a nyelven szólal meg legtöbbször.
Mondhatni kisajátította.
Még buzdította is a magyar nyelv használatára a határontúli honfitársainkat is.

BDBY 2012.03.15. 09:46:04

Nem kötekedni, csak a posztoló emlékeit(finom csúsztatásait) pontosítani: "Én, ha lehet, ezt közvetíteném a gyermekemnek, szívesen elvinném olyan helyekre, ahol erre emlékezni lehet, mesélni lehet azokról, amiket mi erről tanultunk... - Ezt az érzést szeretném a gyermekeimnek átadni, és nem mást. Az már csak hab a tortán, hogy gyermekként mindezt egy kommunista országban éreztem át. Pff...." Magam is átéltem, csakhogy mást, egy kicsit másként, ugyanis az átkosban nem volt ünnep a március 15, legfeljebb egy rövid megemlékezés az osztályteremben vagy az iskolaudvaron. Ellenben 6 nappal később, 1989-ig a vérvörös Tanácsköztársaság kikiáltásának évfordulója (1919) állami ünnep volt ... ünneplőbe öltözéssel (úttörő/kisdobos egyenruha) és rá két hétre április 4.-én hasonló nagy népi összeröffenés. Amikor is megpróbálták összemosni a "forradalmi ifjúság jegyében" március 15.-ét, (jelentőségét csökkentve)március 21.-ét és április 4.-ét (jelentőségét, külsőségekben is az égbe emelve). Hogy ezek után a posztoló, milyen emlékeket szeretne átadni gyermekének azt az olvasókra bízom. Mert forradalom volt 1948 március 21 és bizonyos szempontból forradalom volt 1919 is, csak egy másik fajta. Ejnye, ejnye...

stim 2012.03.15. 09:47:26

Minden ünnepünk egy olyan hagyomány aminek az életben tartása az összetartozásunkat erősíti.

Minden ünnepünket, a nemzetieket és a keresztényeket megpróbálják azok bamocskolni akik a keresztény vallással szemben intoleránsak, akik a magyar nemzettel és hagyományaival szemben ellenségesek tehát rasszisták.

Minden évben minden ünnepünk egy jó alkalom arra, hogy megmutassuk, hogy nem sikerült még kiölni, kipusztítani belőlünk az öntudatunkat és a hagyományainkat értékként éljük meg. Hogy büszkék vagyunk arra a jóra amit az őseink, a véreink, az elődeink cselekedtek. Mindenki igyekezzen a jóra emlékezni mert abból lehet erőt meríteni.

Mindig lesznek olyanok akik el akarják venni a hazánkat, azt ami a miénk és ezért először a gyengéket választják le, hogy utána az erősek megfogyatkozva már ne tudják megvédeni ami a miénk.

Március 15-e, október 23-a arról szól, hogy EGYSÉGBEN AZ ERŐ és ehhez az erőhöz minél többen csatlakoznak annál nagyobb az érdekérvényesítő akarat és annál biztosabb, hogy "a magyar név megint szép lesz".

Közös nevezőt kell keresni nem ellenségeskedni. Akkor lesz jó ez a haza az ország ahol jó élni mert
mi az ami most is kell egymásnak feszülés helyett?

"Legyen béke, szabadság és egyetértés"

ob.szerver 2012.03.15. 09:55:48

@Vahakomb:

"És kérek mindenkit, még ha elvetemült gyurcsányista is...."

Sorold már fel lécci az elvetemült gyurcsányisták ismérveit.

téridő 2012.03.15. 09:55:57

@blacklord:
Szuper! Örülök, hogy más is lát, nemcsak néz! Lehet azt mondani, Kossuth (és még sokan mások is) a lehető legnagyobb károkat okozták a Kárpát medencében élőknek. Igen, ezt kell most ünnepelni?
Mazohista nép ez? Szűk látókörű és kártékony, az biztos.

téridő 2012.03.15. 09:58:54

@Fragola:
Pontosan, tökéletesen 1et értek!
Gondolkozzunk egyre többen így, ezt kívánja most (is), aki igazán ember
(s nem szűkagyú gagyi magyar).

nu pagagyí 2012.03.15. 10:04:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: A Te nickneveddel komolyan lehet fóbiákról értekezni, lekicsinylő értelemben persze.

Gyurcsánynak nem fóbiája van, tényszerűen űldözik. Most speciel a frakcióalapítási jogától óhajtják megfosztani az általa vezetett pártot. Fóbiája, tehát másnak lehet.

Az általad is beszopott és terjesztett hazugság-özönről, amit a nyakába varrtak, már beszélni sem érdemes. Egyszer úgy is kiderül az igazság, amikor a hazugság körbeér és megsemmísíti sajátmagát.

téridő 2012.03.15. 10:05:17

@ob.szerver: Örülök a tisztánlátásodnak!!
Bár mindenkit az esze vezérelne, gondolkodna, s nem hőbörgő indulatemberke lenne. (mint pl. 1848-49 valójában károkat okozó hangadói.) Tanulság: a jelen hangadóit is mindig fenntartásokkal kell fogadni. (orbanisztánban, gyurcsanyisztánban, stb. is)

nósumifan 2012.03.15. 10:07:34

@BDBY: "Hogy ezek után a posztoló, milyen emlékeket szeretne átadni gyermekének azt az olvasókra bízom."

Szerintem pontosan leírta.
Amúgy pedig lehet csöndben, meghitten, csak a lényegre összpontosítva is ünnepelni. Sőt, csak úgy lehet igazán.
Külsőségek, csinnadratta, pártoskodó politikai beszédek nélkül!
Gyűlölködés, a jelképek kisajátítása nélkül.

És sajnos ebben nincs (ebben SINCS) változás...

Az átkosban elhallgatták március 15-e lényegét és előtérbe tolták az uralkodó ideológia számára ehetőbb és etethetőbb ünnepeket.

Ma ugyanez folyik: olyan aktuálpolitikai törekvések "melegágyának" minősítik 48-49 céljait, amelyeknek semmi köze nincs és nem is lehet a dicső múlthoz.

Sokan büszkék itt arra, hogy ők már "annakidején tudták a tutit", és bátran ünnepelték március 15-ét saját ünnepükként...

Akkor ma, amikor állítólag demokrácia van, miért nem lehet?

Miért kell őket kioktatni? Miről kellene őket kioktatni?

Ezért én a posztíróra bíznám, Ő "milyen emlékeket szeretne átadni gyermekének".

És épp ezért én az olvasókra, kommentelőkre bíznám, hogy ŐK "milyen emlékeket szeretnének átadni gyermekeiknek"...

Majd ha tiszteletben tartjuk egymás véleményét, gondolatait, nem szólunk bele, nem osztjuk az észt és nem tesszük kötelezővé a saját véleményünket, akkor jutunk majd el oda, hogy 48-at méltóképp tudjuk ünnepelni.

nu pagagyí 2012.03.15. 10:12:32

@blacklord: Akkor született meg a magyar nemzet. Ha nem lett volna '48, akkor most egy furcsa tájnyelvet beszélő német, vagy szláv népcsoport lennénk.

téridő 2012.03.15. 10:15:23

@reálisan: Nem kell a magyar embernek.
Liberális gondolkodású forradalmi ifjak.
Nem kell a magyar embernek. Nem hát. Igaz, a magyar az emberiség rákfenéje, de végül is elhanyagolható a 9-10 milliójával. Peking főutcája talán?
Ez egy gyéren lakott terület, mit volt 986-ban, mondták Árpádék. Lehet, hogy 18-20millió kínai egyszer azt mondja, ez egy gyéren lakott terület, holnaptól átvesszük. Ennyit a magyarkodásról.

téridő 2012.03.15. 10:16:45

@nu pagagyí: Lehet, de 10 évvel hosszabb volna a születéskor várható élettartam, csak egyet említve a sok közül.

téridő 2012.03.15. 10:20:11

@stim: EGYSÉGBEN AZ ERŐ. AZ erő veszélyes fogalom. Tudni fontos, minden erőnél VAN NAGYOBB erő! Tehát csak legyünk szerények
és toleránsak. Az pl. igen nagy erő.

BDBY 2012.03.15. 10:22:21

@nósumifan: Lényegi mondanivalóddal egyet értek, csak akkor azt magyarázd meg,hogy:
- "Én, ha lehet, ezt közvetíteném a gyermekemnek, szívesen elvinném olyan helyekre, ahol erre emlékezni lehet, mesélni lehet azokról, amiket mi erről tanultunk... - Ezt az érzést szeretném a gyermekeimnek átadni, és nem mást."- hogy miért nem ezt teszi? Miért nem viszi el csemetéjét emlékezni olyan helyre, ahol lehet? Különben hidd el nem érdekelne, hogy mire emlékszik, hogyan, miben, kokárdával, anélkül teljesen mindegy. De nem a posztoló itt emlékezik a régi szép időkre olyan stílusban, amire tudja pontosan, hogy ugrik a nép egy része. Ezt Te, minek nevezed? Heccelésben egyetérthetünk? Vagy netán szabad szólás jog? De miért?

velorex-vezető 2012.03.15. 10:30:06

@TrueY: Javaslom, hogy szokjál le a cipőviselésről is, alsónadrág helyett is találj ki valami mást, mert még a végén fideszesnek néznek!

blacklord 2012.03.15. 10:33:29

@nu pagagyí: ez baromság, már ne haragudj meg érte. Az már Szent István király óta van, és a Monarchia alatt is a saját nyelvünket használtuk, sőt, történelmünk szégyenfoltjaiként voltak sajnos erőszakos magyarítási kísérletek nemzetiségeink rovására is (az persze megint egy másik kérdés, hogy ezek az akkori európai kontextusban felettébb enyhék és erélytelenek voltak).
Azt találom viccesnek, hogy sok szempontból az EU visszavisz oda, ahol a Monarchia idején voltunk - egy nagyobb közösségbe, amiben együtt erősebbek vagyunk. A lényegi különbség a demokrácia és elméletben a felhatalmazás, amit a kormánynak adtunk, hogy belépjen.
Amikor megünnepeljük március 15-öt, akkor az egy kicsit skizofrén tudatállapot. Persze lehet azt ünnepelni, hogy akkor sok ember úgy istenigazából jót akart a hazanák, de ugyanakkor arra is millió egy bizonyíték van, hogy mennyi belviszály volt akkoriban is.

ob.szerver 2012.03.15. 10:35:39

@nu pagagyí:

"Ha nem lett volna '48, akkor most egy furcsa tájnyelvet beszélő német, vagy szláv népcsoport lennénk."

Na és? Gond, hogy a skótok angolul beszélnek? Ha lett vola egy Kossuthhoz mérhető bajkeverőjük, akkor ma még mindig rendi társadalomban élnének, nyersen ennék a birkabelsőséget és a fő gazdasági tevékenység a quilt szövés lenne.

nósumifan 2012.03.15. 10:52:15

@BDBY: "Miért nem viszi el csemetéjét emlékezni olyan helyre, ahol lehet?"

Szerintem elviszi. De ez is legyen már az ő dolga, basszus.
És ha az heccelés, ha valaki elmondja a véleményét, érzéseit, emlékeit, ahogy ő gondolja, érzi és tudja, akkor az nem az ő hibája.

Azoké, akik ezt heccelésnek érzik.
Mert valaki másképp gondolja, mint ők.

Lám, így sérül a szólásszabadság...
És március szelleme...

Vahakomb 2012.03.15. 10:57:42

@ob.szerver: "...Sorold már fel lécci az elvetemült gyurcsányisták ismérveit. "

Nos, nézzük csak! Hm-hm...
1. Röhög azon, ha a rendőr szétveri egy fideszes képviselő fejét.
2. Mindig boldog, ha valaki megint bebizonyítja, hogy a magyar nép genetikailag alattvaló.
3. Bármilyen rossz dolog elkövetőjeként vagy okozójaként Orbánt hibáztatja.
4. Boldog, ha M.o.-t (s ezáltal őt is) büntetik, megalázzák, amennyiben nem Gyurcsány az ország vezetője.
5. Gyurcsányt mindig igazmondó juhásznak és a munkásosztály és a nyugdíjasok barátjaként látja.
6. Egy józan ítélőképességű ember semmiről sem tudja meggyőzni. Ha odaáll az ember egy gyurcsányista elé, és felmutat az égre, és azt mondja neki, hogy lásd be, az ég kék, akkor a gyurcsányista vad dühvel föllöki az illető embert, leköpdösi, megrugdossa, amennyiben előtte Gyurcsány azt mesélte neki, hogy az ég sárga és pöttyös.
7. Utálja a kisebbséget. Pl. nagy hangon a romákat félti, viszont barátai közt Orbánt lecigányozza. Nagy hangon antiszemitázik, aztán meg a FIDESZ-t lezsidózza.

nósumifan 2012.03.15. 11:06:23

@Vahakomb: hú, barátom!
Te azért nagyon hülye vagy...

Ezeket láttad és hallottad?
Vagy csak úgy mesélték a barátaid?

Netán köz-TV? HírTV? EchoTV? Lánchíd Rádió? Magyar Nemzet? Magyar Hírlap?

Soroljam még a szemetet?

Vahakomb 2012.03.15. 11:18:20

@nósumifan: "Te azért nagyon hülye vagy...
Ezeket láttad és hallottad?..."

Nos, azzal, hogy így egyből hülyének tituláltál, máris a gyurcsányisták közé sorolhatlak.

Hol láttam? Hol hallottam? Az utcán és a munkahelyemen. Boccs dühös nósumifan, te nem M.o.-n élsz?

Neeel Armstrong 2012.03.15. 11:31:25

A képlet egyszerű, aki ma, március 15-én, közterületen nem hord kokárdát, az hazátlan ellendrukker, libsi zsidó, kommunista vagy simán csak ostoba tapló.

Több eset nincs. Felesleges tovább ragozni, ez a lényeg.

Aki magyar, aki szereti a hazáját, aki tisztességes nevelést kapott, akinek a családja nem 120 évvel ezelőtt - vagy azóta - vándorolt be Magyarországra, ma nemzeti színű kokárdát visel.

Részemről a "vitának" itt vége.

(Zsidók, libsik, komcsik, gyurcsányista elmebetegek, lehet emigrálni, ha nem tetszik, de itt kormányozni soha többet nem fogtok.)

nósumifan 2012.03.15. 11:34:17

@Neeel Armstrong:
Világ idiótái, egyesüljetek!!!

nósumifan 2012.03.15. 11:38:01

@Vahakomb: "Nos, azzal, hogy így egyből hülyének tituláltál, máris a gyurcsányisták közé sorolhatlak."

Nem egyből tituláltalak hülyének, hanem az alapján, amit írtál.

És ezt most meg is erősítetted azzal, hogy "máris a gyurcsányisták közé" soroltál...

Neeel Armstrong 2012.03.15. 11:39:16

@nósumifan:

Az első mondatomban említettek közül máris önként jelentkezett az egyik legostobább.:)

Szegény, frusztrált, bosszúszomjas, elmebeteg zsidó, szánakozom rajtad.

De a vitának részemről vége, aki ma közterületen nem hord kokárdát, az lásd, mint fent.

Vahakomb 2012.03.15. 11:53:02

@nósumifan: "... És ezt most meg is erősítetted azzal, hogy "máris a gyurcsányisták közé" soroltál... "

Te máris tökéletesen kielégítetted a gyurcsányisták ismérveinek 6. pontját. :)))

nósumifan 2012.03.15. 11:54:32

@Neeel Armstrong:

Szaladj, Náci!
"Hív a vasút, vár a MÁV!"

...és a szép nagy kokárdádat otthon ne hagyd!!!

nósumifan 2012.03.15. 12:01:51

@Vahakomb: 6. pont...

Ezek szerint te lennél a "józan ítélőképességű ember", ugye jól értem?

Azért a hét pontodat mutasd meg orvosnak is...
Hátha tud segíteni.
Bár ezek egyenként is elég súlyosak.
Hát még így egyben!

BDBY 2012.03.15. 12:18:13

@nósumifan: abszolúte félre értesz, vagy direkte nem érted? Nem baj,hogy elmondja a véleményét, mondja el. Azonban kicsit fura a poszt tárgya, fura az ideje/időpontja és fura a végkifejlete. Csak hogy értsd ez olyan, mintha én január 21.-én elkezdenék nyilvánosan posztolni arról, hogy ez a megemlékezés már nem az megemlékezés ez nem azt a célt szolgálja és ... nyilván nem teszem, vajon miért?
Pedig, ha megtenném amit nem teszek meg, vajon mit kapnék, mi lenne a legenyhébb jelző amivel illetnének? Szóval más emberek vélt vagy valós adott téma iránti érzékenységét nem "játszom" ki, főleg nem az adott napon és főleg nem úgy, hogy tudva tudom, erre gerjednek jó páran. És még egy, ha én ünnepelni akarok csemetémmel, akkor ünnepelek nem posztolok nagy hangon. Tudod, minden nőt meg lehet kapni a legjobbat is, csak mindegy hogy ki, nem mindegy, hogy mikor és nem mindegy hogy hol :)

Vahakomb 2012.03.15. 12:24:17

@nósumifan: Nos, nósimufan, kapj be egy kevéske nyugtatót, vagy ebédelj meg, s higgadj le! Kár egy napot parttalan gyalázkodással elrontani!

nu pagagyí 2012.03.15. 12:25:26

@blacklord: Szent István magyarul beszélt? Biztos vagy ebben, van egy magyar mondat tőle? A nemességnek nem volt nemzete, csak uradalmai. Nagy részük német, holland, olasz, szláv volt. A földjén mindegy milyen nyelven karattyolt a paraszt, csak termelje ki a ráfordítást.

nu pagagyí 2012.03.15. 12:32:04

@ob.szerver: Hát, ássuk a sírunkat szorgalmasan. Az avarok kb. 300 évig bírták ezen a földön, mi egy picit tovább. Lehet, hogy ezer év múlva már össze fognak keverni minket a régészek, velük. Nem fogják tudni beazonosítani a frissen kiásott, malomkerék nagyságú kokárda eredetét.

Neeel Armstrong 2012.03.15. 12:37:53

@nu pagagyí:

Aki az oroszok által 50 évig megszállt országban, a 200 ezres orosz sereg által eltiport magyar szabadságharc nemzeti ünnepén orosz nevet választ magának, arról ez mindent el is mond, a vita veled felesleges, hazátlan senki.

nósumifan 2012.03.15. 12:54:17

@Vahakomb: békülnél egy gyurcsányistával?
Nem lesz ebből baj?
;-)

Amúgy egyetértek:
"Kár egy napot parttalan gyalázkodással elrontani!"

Inkább sörözzünk egyet!

sorradio.blogspot.com/

Neeel Armstrong 2012.03.15. 13:34:37

Ákos - A bosszú népe

A bosszú népe
Úgy tenne jégre,
Hogy ne is vedd észre,
Hogy elpusztít

A lélek üressége,
A mérce kettőssége,
Egy bosszúálló isten
Torzult tükörképe
E szorgos nép, ha perbe fog,
Téged elevenen tűzre dob,
A harag réme, a béke vége,
Tombol a bosszú népe.
...
A bosszú népe
Úgy tenne jégre,
Hogy ne is vedd észre,
Hogy elpusztít

Ne szabadkozz: Te szabad vagy,
A hatalmad magadnak akartad,
Hát szabad-e hagynod, hogy fúrja-tépje
Hazádat folyton a bosszú népe?
Félnek tőled, rettegnek,
És inkább elevenen esznek meg,
Csak nehogy el tudd mondani végre,
Hogyan gyűlöl a bosszú népe.

A bosszú népe
Úgy tenne jégre,
Hogy ne is vedd észre,
Hogy elpusztít

A gyűlölet rabja
Majd kiforgatja
Minden szavamat és átkoz
Mert aki brancsoknak tagja,
Az ukázba kapja,
Hogy üssön, ha nem tartozol a párthoz.

A bosszú népe
Úgy tenne jégre,
Hogy ne is vedd észre,
Hogy elpusztít

Dúdold ezt a dalt,
És aki gyűlöl majd érte,
Az lesz a bosszú népe!

Hajrá, magyarok, előre egy szebb jövőért, amelyben már nem lehet esélye a bosszú népének, hogy elpusztítson.

Éljen a magyar szabadság, éljen a haza!

nósumifan 2012.03.15. 13:59:23

@Neeel Armstrong: Kossuth-díjas hozzászólás...
A bosszú népétől...
...és hű talpnyaló alattvalóitól.
De lám, meglett a jutalom.
Most már Ákosnak is "jut alom"...
:-)

nósumifan 2012.03.15. 14:02:54

@Neeel Armstrong: F@SZJANKÓ...

Rólad szól ez is:

"A gyűlölet rabja
Majd kiforgatja
Minden szavamat és átkoz
Mert aki brancsoknak tagja,
Az ukázba kapja,
Hogy üssön, ha nem tartozol a párthoz."

Márpedig egyre többen nem tartoznak a te pártodhoz...
Sőt, azt is letagadják, hogy rá szavaztak.

Ütnél, mi?
:-)

Neeel Armstrong 2012.03.15. 14:11:45

Március 15-én is bűntudattól retteg a bosszú népe.

Csikorgatja a fogát a gettóban, tetűhintáját csavargatja, bosszúról, keresztények vérének ontásáról ábrándozik.

Eljön az idő, amikor a világ népei megszabadulnak ettől a pestistől.:)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.15. 22:43:58

@Tell Vilmos: "A legjobban az tetszett, hogy minden parlamenti erőt lebaloztál!"
Nem balosoztam le. Ezek mind baloldali pártok. Talán még a maszop a legjobboldalibb. Ami azért kicsit vicces! LMP-ról még nem derült ki, hogy mit is akarnak.

"fityes egy totálisan bolsevik szerveződésű alakulat,"
Igen, jól megtanulta a bölcs vezér KISZ titkárként a kommunista párt történetét és most alkalmazza. :(

"Baromira hiányzik 1 ajrópai konzervatív párt nálunk."
Én jobboldali liberális szavazó lennék. Ha lenne ilyen párt. A konzervatív pártokat annyira nem komálom.

"A kokárdát gondold + még1x! :-)"
Majd 20-30 év múlva... :)

@nósumifan: "Én sem vagyok kokárdás, oviék óta."
Akkor már ketten vagyunk. :)

"Hanem ez a beszélgetés, kettőtök közt."
No ezt egy kicsit elhamarkodtad. Nézd meg a későbbi nekem írt válaszokat! ;)

"Valahogy így lenne értelme az egésznek, amit politizálásnak, politikai vitának hívnak."
Ez nem megy nálunk. Elsősorban ork bánnak köszönhetően annyira elmérgesedett a helyzet, hogy szinte lehetetlen lett a beszélgetés, mert azonnal jön a kajabálás és a másik fél leanyázása, esetleg valamely nekik nem tetsző népcsoportba való betuszkolása.

"...és akkor újra sokan hordanák a kokárdát is. "
Igen, majd 30 év múlva, amikor a mostani indulatokat magukkal cepelő emberek már nem cepelik tovább az indulataikat.

@Neeel Armstrong: "Te azért nem teszed föl a nemzeti színű kokárdát, mert tetves hazátlan biboldó vagy."

Na neked így könnyebb elviselni az életet, akkor gondold azt. Nem hinném, hogy biboldó lennék, mert meg vagyok keresztelve. A biboldó pedig cigányul a nem megkeresztelt embert jelenti. Ha esetleg nem tudtad volna.

"Mindenki kokárdát hord március 15-én, aki magyar."
Az a baj, hogy ork bán pártjelvénnyé silányította le a kokárda viselés nemes gesztusát. Én pedig magyar emberként nem vagyok fityiszes párttag, de még csak szimpatizáns sem. Ezzel silányítási üggyel padig majd magának kell tudnia elszámolni! :(

"Te nyugodtan tűzz föl egy sárga csillagot vagy egy Dávid-csillagot, ez egy szabad ország."
Hiányos történelmi ismereteim alapján a Dávid-csillag viselése nem a szabad akarattal függött össze, hanem mintha kötelező lett volna viselni. Hálát adok az égnek, hogy az én családom nem volt érintett ebben a gyalázatban egyik oldalon sem.

"Ja, és a sivatagban virágcsokorral várnak a palesztinok, akiktől eloroztátok a hazájukat."
Nem emlékszem, hogy bárkitől is oroztam volna hazát. Bár mintha valami Szvatopluktól vettünk volna egy kis telket. :)

"Értesíts, ha indul veled a vonat, kimennék integetni."
Én voltam Auschwitz-Birkenau-ban. Persze csak mint turista. Nagyon megható és megrendítő hely. Szerintem minden normális érzelmű ember csak megbotránkozással gondolhat erre a borzalomra, aminek mi is tevőleges részesei voltunk. Csak nem vagyunk képesek szembenézni ezzel. Sem.

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Te a Gyurcsanyista barmok között is hülyének számítassz."
Nem vagyok maszop, fityis szavazó. Ha erre gondoltál...

@velorex-vezető: "Javaslom, hogy szokjál le a cipőviselésről is, alsónadrág helyett is találj ki valami mást, mert még a végén fideszesnek néznek!"
Nem vagyok biztos benne, hogy van a Földön olyan ország, ahol a cipőviselés, vagy az alsógatyó viselése nemzeti jelkép lenne. De ha van ilyen, akkor szólj, mert szívesen satírozgatnám tudásom térképén levő fehért foltokat. :)
süti beállítások módosítása