Kedves és egyben nyájas Olvasóim!

Ti, mind a hatan fontosak vagytok nekem, ezért 2011-ben sem fejezem be áldásos tevékenységem! Nem tudnak visszafogni. Ugyanakkor annak érdekében, hogy sem én, sem a családom, illetve bővebb rokonságom sem pénzgyűjtéssel töltse az időt 2011-ben, úgy döntöttem, hogy alábbi témákat fogom feldolgozni áthallás-, és célozgatás-mentesen (a teljesség igénye nélkül),m int ahogyan eddig sem céloztam semmire, és nem értettem semmihez:

- töketlen fecskék átlagos repülési sbessége (mind európai-, mind afrikai modellek esetében);

- a házastársi kötelezettségek elmulasztásának hatása a forint stabilitására;

- fogászati szokások 1873-ban és ma;

- a végbéltükrözés rejlelmei régen és napjainkban;

- Niki Lauda eleddig kiadatlan versei.

Remélem, hogy mindezek nem szegik kedveteket abban, hogy hűséges olvasóim maradjatok, és továbbra is érdeklődéssel figyelitek sorsom alakulását.

Amennyiben huzamosabb ideig nem jelentkeznék, kérlek gyertek és szabadítsatok ki, vagy ha azt nem, akkor legalább a 6 darab dedikált pólót kérjétek el a portástól, nála adtam le.

Legyetek jók 2011-ben is, kisérje mindennapjaitokat az egy cél egy gondolat egy perc és jövök szellemisége!

Boldog Új Esztendőt!

U.

 

Szerző: usual man  2010.12.31. 16:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forditogep.blog.hu/api/trackback/id/tr622550901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása