Hát kérem, tessék, itt tartunk.

Mégpedig ott, hogy úgy döntünk mi magyarok ezer milliárdokról, hogy fogggalmunk sincs, mit is csináljunk majd vele, ha meglesz.

Biztos engem neveltek / tanítottak rosszul, de mielőtt nagyobb kiadásba verem magam, körülnézek, számolgatok, megfontolok. Munkahelyemen meg elvárják, hogy ha számolok, akkor gondoljak végig 3-4 forgatókönyvet, és optimalizáljak, érzékenység-vizsgálatot végezzek, stb stb, és a legjobbat válasszam ki.

Magyarul: tervezzek előre.

Elhihetik, fenti két eset egyikének esetében sem 3000 MRD HUF fölötti összegekről van szó.

Ma olvasom, hogy lassan már tervezik, mit kellene tenni, pontosabban kivel és miről kellene beszélgetni majd, ha a(z) MNYP vagyon "átkerül" állam bácsihoz... Tehát, hogy MOST. 2011 januárjában. Hm. Mikor is született meg a törvény? Meddig is kell nyilatkozni?

Én azt hittem, hogy a Hölgyek és Urak már KÉSZ tervekkel rendelkeznek, de legalábbis forgatókönyvekkel erre a sztorira....éééés: nem. Ugyanis ez 3 200 (ha jól emlékszem az összegre) milliárd magyar forint. Meg az van, hogy ezek nagy hányada például értékpapír. Meg hogy ezt a tömeget piacra dobni "nur so"...háát...

Az van, hogy ezért én már nem haragszom ám Állam bácsira, nem én. Magunkra haragszom, túlságosan "belámázódtunk".

Én hátradőlök, és nézek, mint a moziban. Más forgatókönyvet most nincs kedvem számolni...

 

Szerző: usual man  2011.01.12. 21:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forditogep.blog.hu/api/trackback/id/tr992579829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása