A cím azért lett ez, hogy legyen benne utalás a témára, a meleg-felvonulásra. Mert szívem szerint mást adtam volna neki, olyat, ami kifejezi, mennyire nyomorult módon nem értem ezt a várost, vagy országot, vagy környéket, ahol mi élünk most itt 2009-ben.
 
Már vagy 1 hete azon gondolkozom, hogy belefogjak-e ebbe a témába, mert bár elég határozott véleményem van, még sincs kedvem anyázó kommenteket olvasni, vagy azokkal vitatkozni. Mint ahogy ahhoz sincs kedvem, hogy beálljak bármelyik táborba, jelesül sem a felvonulást támogatók, sem az azt ellenzők közé. Miért? Mert nálunk ezt is sikerült úgy elintéznünk magunknak, hogy egy
 
normális, kulturált esemény már nem hír, senkit sem érdekel, és nem trendi.
 
 
Mert nem akarom azt mondani, hogy a felvonulás ötlete pazar, és csak így tovább. Nem akartam volna ezt írni, egészen eddig, ma délutánig. Most 15.22 van. Azért nem, mert a 2006-os felvonulásról készült videón láttam, ahogy egy „úriember” tangában, egy felcsatolható vibrátorral (kiokosodtam, mi?) magáévá tesz egy bibliát. Nem vagyok szélsőségesen bigott, csak normál keresztény. Persze lehetnék akár muzulmán is, tök mindegy, ilyet nem csinálunk. Ha figyelmet akarunk felkelteni, azt pozitív eszköztárral, vagyis azon eszköztár POZITÍV felhasználásával tesszük. Vagy amolyan Greenpeace módjára picit sokkolunk. De ilyet nem teszünk, ez gyomorforgató. Ugyanezen felvonulás video anyagán láttam még vagy egy tucat férfit, és nőnek látszó valamit táncolni tangában a közutakon, kamionon, fényes nappal, miközben egymás testét nyalogatják, kenegetik, stb. Szóval, ha a felvonulás ez, akkor ezt nem akarom. Be lehet tiltani, ha ilyen? Nem, és ez baj. Csak olyan indokokkal, melyek mindent kimondanak, csak azt nem, hogy „nem viselkedünk így, még akkor sem, ha van jogunk melegnek, leszbikusnak, vagy BÁRMINEK lenni”. Akár még heteroszexuálisnak is. Úgy hiszem egyébként, ehhez nem törvény kell főleg, hanem józanész.
 
 
Mert nem akarom azt mondani, hogy a felvonulást nem szabad megrendezni, mert szabad ország, szabad szerelem, stb stb. De leginkább kettő, sőt, három ok miatt gondolom, hogy ilyen igenis lehet.
 
Az első ok egy lány. A fentebb idézett 2006-os videón szólalt ő meg, a szintén fent bemutatott „urak” mögött vonult farmerban és pólóban. Mondta, hogy ő leszbikus, és azt gondolta, ez olyan lesz, mint USA-ban (néha csinálhatnak ők is jót, még ha ritkán is), vagyis vonulnak, szól a zene, táncolnak, osztogatnak szórólapokat, és a gyerekeknek az út mellett adnak lufikat és ingyen van a kóla. De ha tudta volna, hogy ez lesz (tanga-vibrátor-biblia-emberi nyalóka), akkor nem jön ki, mert számára a másság nem azt jelenti, hogy agyilag sérült módon provokálni kell, a jó ízléssel visszaélve. Respect.
 
A második ok az a mai felvonulás. Éppen bekapcsoltam a gépem, hogy megnézzem, mi történik, erre mit látok? Normális emberek, hétköznapi ruhában állnak, és mennek a felvonuláson, a hermetikusan lezárt környéken. Na mondom magamban: „igen, ha ez tényleg végig ilyen lesz, tehát semmi extrém dolog nem kerül elő hirtelen, akkor most ők (a melegek) úriember módjára adtak riposztot”. És egyelőre ez van. Most van 15.39.
És ami a legmegdöbbentőbb: főleg nők vonulnak, hétköznapi ruhákban.
Most őszintén, mindenki álljon meg, nézzen felfelé, és tegye fel a kérdést magának: ha arra gondolunk, hogy „meleg”, mire gondolunk? Egy csókolózó férfi párra, vagy egy csókolózó női párra. Ugye, hogy a férfire….. Na, őszintén. És én is, és Ön is, ilyenkor, ha ilyet lát, zavarba jön, esetleg el is fordul. És ennyi. Attól még ők csinálják, ha akarják, persze azzal, hogy a hetero csókolózási fesztiválokat sem kedvelem nyílt utcán, mert magányügy szerintem. De néha 1-1 puszi, miért ne férne bele. Max mi elfordulunk, nekem belefér az életembe. Erre mit látunk, kik vonulnak leginkább? Nők. Érdekes, nem…?
 
A harmadik ok pedig nem más, mint a torockai lászló feeling. Igen, lehet, hogy nem így írják a nevét, lehet, hogy van benne y meg cz, és nagybetűvel kellene kezdeni, de ennyi hadd legyen már az én kis dicsőségem, hogy teszek erre magasból, és számomra a cz meg az y az valahol mindig olyan „nemes ízű” volt. Ugyanis azt is olvastam épp most nemrég, hogy azt mondta: tizenvalahány helyen „támadhatnak”….. Nyilván az ő rajongó tábora teszi ki leginkább azt a „kemény magot”, aki odamegy balhézni. És ezzel mit okoznak? Félelmet, de ami leginkább bosszantó: hatalmas felesleges kiadást. A rendőrök nem ingyen vannak ott, a kordonokat nem Uri hozta oda teleportálva, majd mondta, hogy „kapcsolodj ossze”.
Komolyan amúgy szinte sokkoló, hogy egy ilyen kaliberű elmebetegnek tűnő ember és barátai azt csinálnak 2009-ben hazánkban, amit, mindezt úgy, hogy megítélésük szerint ők az igazi magyarok. Hát kérem nem, ők nem azok, csak sajnos a mi kis gulyás-demokráciánk üstjében még van annyi csont a hús között, hogy el tudjanak csámcsogni rajta.. Ha rajtam múlna, már csak azért is csinálnék ilyen meleg-felvonulást ab und zu, hogy torockait bosszantsam, és ne unatkozzon annyira. De most az erre fordított pénzt költhetnénk másra is….ne menjünk bele. Ha őket zavarja az, hogy pólóban és farmerben vonulnak emberek az utcán, akkor engem meg az zavar, hogy ők vonulnak, beszélnek, kiabálnak, ütnek, vernek. De mégsem megyek ki az utcára emiatt, mert komolytalannak tartom, hiteltelennek, de legfőképpen azért nem megyek ki, mert bízom a többi honfitársam ésszerűségében, és abban, hogy az általa vallott, eltorzult eszmék megmaradnak nem csak eltorzultnak, hanem elszigeteltnek is. Max rágyújtok egy cigire a teraszon, de már mosolyogva jövök vissza. torockai laszlo feeling ide vagy oda.
 
 
Összefoglalva azt gondolom, hogy lassan de biztosan szokjunk le az álszent véleménynyilvánításokról, mert jómagam sokszor láttam olyat, hogy mikor valakit megkérdeztek mi a véleménye a melegekről, azt mondta, őt nem zavarják, teljesen ok. Csak eközben harapdálta a szája szélét, és simán láttam, amint 3 sörrel később „hülyebuzizik”. Az sem szimpi, hogy sokan azt mondják: semmi bajom velük, még nem az én hátsómat fogdossák..... Azt is felejtsük már el, hogy politikai indokokkal álljunk ki a melegek mellett, mert ezzel elsősorban velük szúrunk ki, hosszútávon legalábbis biztosan. Meg azt is ugyanúgy felejtsük el, ha javasolhatom, hogy valamiféle ördögi, sátáni kórnak tekintsük a másságot. Ilyen van, ilyen a világ, erre fejlődtünk, rendkívül sok tiszteletre méltó művész, alkotó elme van, aki MÁS. De tudják mit? Ez sem tetszik, mármint az érvelés. Fogadjuk el őket csak azért, mert emberek. Kit érdekel, hogy ő művésze-e, vagy sem. ÉS van köztük nem normális és normális is, meg tehetséges, meg unalmas, meg érdekes meg unalmas figura is.
Ameddig azonban az áltagos német nyugdíjas a feltett kérdésre, hogy „mi a véleménye a heteroszexuálisokról”, azt a választ adja, hogy „ezeknek a mai fiataloknak már semmi se szent”, azt hiszem nincs is miről beszélni nagyon részletesen….
Azon is gondolkodjunk el, hogy a meleg kérdést is már férfisovinizmus uralja, mert szerintem a nőknél is, ha erről van szó, először 2 férfi ugrik be a képbe. Ez azért vicces.
 
Azonban azt is fogadjuk el, hogy ha valaha meglátok egy hasonló elemet a vibrátorával egy bibliát „megszeretni”, én bizony oda fogok menni. Kitépem a kezéből a bibliát, mert ne érjen hozzá, a vibrátort kiütöm a kezéből, és nyomnék 1 pecsétet a homlokára, következő felirattal: „beteg vagyok, ez nem az én felvonulásom” Mert abban a helyzetben MÁSODLAGOS, hogy ő meleg-e. 
 
És igen, jól látják az éles szemű olvasók. Az előző bekezdésből hiányzik valami. Ugyanúgy odamennék torockai lászló feeling úrhoz, kivenném a kezéből a zászlót, és megkérném, hogy ne erőszakolja meg a magyar demokráciát önmagával. Mert a két dolog szinte ugyanaz.
Neki is készítenék egy csinos kis bélyegzőt. A feliratot tudják Önök is: „beteg vagyok, ez nem az én országom”.
 
 
Zárásként, vagy talán azért, hogy még jobban összezavarjam Önöket. Láttam egy fényképet a neten, a felvonulásról, éppen most. Egy vonuló tart egy táblát, következő felirattal: „Jézusnak is 2 apja volt”.
 
 
 
Elmentem a boltba bélyegző készítő szettért..... max játszunk vele otthon a fiammal, és készít egyet nekem, olyan felirattal, hogy "ez nem a te harcod apa"…..16.16
 
 
usual man
Szerző: usual man  2009.09.04. 20:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forditogep.blog.hu/api/trackback/id/tr1001360724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása