Nem, nem helyesírási hiba a cím.

Csupán csak a minap hallott hír alapján kezdtem el fantáziálni arról, hogy tényleg, nekünk mennyi mindenben kell változtatni majd életstílusunkon, adott esetben hozzáállásunkon akkor, mikor a magát manapság jobb oldalinak hívó párt kerül majd hatalomra jövőre. Ugyanis megjelent kérem a "jobbtaxi". Személyszállítás tudatos polgároknak, akik nem restek így is kifejezni hovatartozásukat. Hát.....

 

Lassan tényleg, de tényleg kezdem azt gondolni, hogy csak álmodom, és biztos jön majd valamikor édesanyám, hogy keltsen, mert elkésem a suliból, és újra 9 éves leszek, és újra érteni fogom a világot, nem úgy mint ma, és helyükre kerülnek majd a dolgok, a betörő az betörő és megbüntetik, a jó tündér a mesékben meg tényleg jó, és porcukor illata van, és nem jogász végzettségű....

 

Nos Tisztelt Olvasók, az a helyzet, hogy sajnos a szavak, jelen esetben az írott szavak már nem elegendőek ahhoz, hogy kifejezzem mennyire nem értem a világot. Hagyjuk azt az alapvető botlást, hogy ma a fidesz az nem jobb oldali párt, hanem akkora szocializmust hirdet, mint ide Moszk...... akarom mondani Róma, tényleg ne menjünk ebbe bele. Nekem, mint közép-jobbos érzelmű lakosnak fáj ez az egész. Ez a hihetetlenül elmodorosodott, elvtelen, "ember=szavazat és ennyi" hozzáállás már tényleg velőig hatol. És az emberek meg csak isszák és isszák.

Van egy szomszéd, aki hátradől, és kényelmesen nézi, ahogy a szomszéd életlen, és túl magasra állított fűnyíróval vágja a füvét, de annak kérő pillantására is csak kortyol egyet a fröccséből, és azt kiabálja oda:

- Jaj ecsém, de béna vagy, ezt nem így kell csinálni ám!!

- De akkor hogyan, urambátyám?

- Meg nem mondom én aztat tenéked, ááá, majd vágjad csak így szépen tovább, én meg majd annyival is occsóbban veszem meg, mert egy kalap xxxx lesz a kert!

Ugye értjük...

 

Na ennyit az aktuálpolitikáról, térjünk vissza a politika és a mindennapok kicsit színesebb, vidámabb világába, és engedjük el a fantáziánkat. Ha van jobbtaxi, akkor lesz jobbsuli, jobbovi, jobbkenyér és jobbbal is. Meg netalán még jobbműsor, meg jobbnekem és jobbneked, és jobbnekünkcsaknemtudunkróla, meg jobbhanemveszedészre....parádés.

Nem akarok belemenni olyan ideológiákba, hogy ilyen dolgok pár évtizeddel ezelőtt már voltak Európa akkori szívében, és csúnya vége lett. Mindenkinek joga van sok mindenhez, sőt, joga van nem jogának lenni, és sajnos ez utóbbi ma nálunk a baj.

Sokak, bár egyre kevesebbek azok, akik tudtukon belül magyarok. Én az vagyok, pedig nem szavazok fideszre, tehát nem vagyok velük, tehát nem vagyok magyar. Hát, isten tudja, annak érzem magam, meg a szüleim is, akik sok "aki velünk van az magyar"-nál ezerszer többet tett az országért mint amazok, de sebaj, hadd gyalázzák meg a hétköznapi embereket a hovatartozásukban, és még itt nem is faji a kérdés, vagy még csak nem is a nemi identitást firtatjuk, hanem csak "simán" azt, hogy hol is a Te hazád édesöcsém....

 

Nehéz ügy, de hadd adjak tippeket, mi lehet még jobb:

- jobbcsatorna;

- jobbmunkahely;

- jobbpárizsi;

- jobbidő;

- jobbegészség;

- jobbkormány;

- jobbsaller;

- jobbJób;

És akkor lesznek mozik jobbaknak jobb filmekkel, és jobb színházak jobb idénnyel, és jobb pékségek jobb kenyérrel, és jobb iskolák jobb tanulókkal, mert ugye ami nem JOBB, az rossz, és ami rossz, az nem hazafi, és ami nemhazafi az nem magyar......

Elnézést, de erre egy híres meg nem nevezett költő szavai csenegenek a füleimben:

- Hát kapjátok be édesöcsém!

Csak én már 5 éve nem hordok kokárdát március 15-én, mert 6 évvel ezelőtt mindenki azt kérdezte mikor rajtam volt: "Fideszes vagy"?....

 

Legyen jobbtaxi, miért ne. De azért ha valaki nekem elmagyarázza, hogy egy taxiban miért lesz jobb kedvem attól, hogy tudom, hogy a sofőr jobboldali érzelmű (már ha érti mit is jelent az valójában - kétlem), tehát adott esetben "jobb" mint én....? A taxi az taxi. Én sokat járok velük, és ha hiszik, ha nem, 10-ből 9-szer udvariasak, korrektek, sosem vernek át, sőt, jókat lehet sztorizni, némelyiknek még megvan az a régi "maszekos" humora.

Eddig életmeben 2 taxiban éreztem rosszul magam.

Az egyik esetben nem volt a kocsiban légkondi, kb 20 éves volt az autó, és majd megrohadtam benne az év legmelegebb napján 1 órát a dugóban, de nem szóltam, nyilván nem véletlenül nem telt jobb autóra, és az a minimális pénz, amit a fuvarral megkeresett, az is pénz. A másik eset az érdekesebb: kb 1 éves full extra mercedesbe szálltam be, beszélgetni kezdtünk, és érintettük a populizmus kérdését. Na erre a sofőr kiakadt, elkezdett szó szerint zihálva és fröcsögve üvölteni, hogy miért baj a populizmus, és az a jó, a politika csak az legyen, stb stb stb.... Félni nem féltem termetem okán, de azért karácsony előtt 3 nappal, kicsit morbid volt a szitu. 15 percig hallgattam, amint gyakorlatilag lezsidóz, lebuziz, és "leelégetnivalózik" mindenkit, aki nem Fidesz párti. Én csak ültem, mosolyogtam, néztem a metsző téli délelőttön a sétálók kipirult arcát, majd amikor megérkeztünk fizettem, szóvá tettem, hogy amúgy ide lehet érni kb fele ilyen hosszú út alatt, mert sokat járok erre kocsival, de nem baj, megértem én, kell a pénz a szervízre, hogy nyáron is menjen a légkondi.......

Kiszálltam, és besétáltam a karácsonyi kirakodóvásárra a mézeskalács szivek közé.

Ha tudtam volna, akkor biztos a jobbtaxiba szálltam volna be...... az biztos nem ilyen balul sült volna el.

 

 

 

 

 

 

Szerző: usual man  2009.08.26. 15:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forditogep.blog.hu/api/trackback/id/tr641339922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása